Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania ze strony internetowej oraz innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.
Pobierz wszystkie najważniejsze dokumenty
Pobierz regulamin serwisu
Pobierz zbiór obowiązków informacyjnych serwisu
Pobierz politykę prywatności serwisu
Pobierz formularz reklamacji dla grantowo.pl/sklep
Regulamin serwisu grantowo.pl
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z serwisu internetowego Grantowo.pl (dalej: „Serwis”), należącego do CLOUDJUMPER sp. z o.o. (ul. Marii Jaremy 11/22, 31-318 Kraków), wpisanej do KRS: 0001056481, NIP: 9452278773, REGON: 526315943, kapitał zakładowy: 11 000,00 zł, (dalej: „Administrator” lub „Sprzedawca”).
Serwis jest platformą online, której głównym celem jest agregacja i udostępnianie informacji o grantach, dotacjach, dofinansowaniach i programach wsparcia dla organizacji pozarządowych i publicznych. Serwis służy jako narzędzie wspierające poszukiwanie finansowania projektów społecznych, edukacyjnych i innych inicjatyw non-profit.
Serwis, poza rolą informacyjną, świadczy także usługi płatne na rzecz Użytkowników, w tym m.in. sprzedaż produktów i usług online (np. konsultacje, podręczniki w formacie PDF, usługi redakcji dokumentów dla organizacji pozarządowych, kalendarze grantowe) oraz umożliwia wykupienie subskrypcji dających dostęp do dodatkowych, płatnych treści w Serwisie.
Serwis oferuje także możliwość współpracy o charakterze komercyjnym (płatne działania promocyjne) instytucjom publicznym, fundacjom oraz innym podmiotom zainteresowanym dotarciem do Użytkowników (dalej: „Reklamodawcy”).
§2 Definicje
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu, w szczególności przeglądająca jego treści lub zamawiająca oferowane usługi.
- Klient – Użytkownik, który dokonuje w Serwisie zakupu produktów lub usług.
- Reklamodawca – podmiot zainteresowany publikacją lub zleceniem w Serwisie działań promocyjnych (np. reklama, artykuł sponsorowany).
- Produkty – usługi lub towary oferowane w Serwisie, w tym w szczególności:
a) konsultacje online (70-minutowa rozmowa z ekspertem),
b) produkty cyfrowe (m.in. podręczniki PDF, zestawy dokumentów niezbędnych do założenia fundacji),
c) usługi redakcji statutu i innych dokumentów dla organizacji pozarządowych,
d) subskrypcja dająca dostęp do dodatkowych płatnych treści Serwisu.
- Umowa – umowa o świadczenie usług (w tym sprzedaży produktu cyfrowego lub usługi) zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Polityka Zwrotów – dokument regulujący zasady dokonywania zwrotów i reklamacji w Serwisie.
- Regulamin Współpracy Reklamowej – indywidualne ustalenia pomiędzy Administratorem a Reklamodawcami określające szczegółowe zasady płatności, formy promocji i zakres działań marketingowych.
§3 Warunki korzystania z Serwisu
- Korzystanie z bezpłatnej części Serwisu jest dostępne dla wszystkich Użytkowników, którzy akceptują niniejszy Regulamin.
- Zakazane jest wykorzystywanie Serwisu do celów sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub niniejszym Regulaminem.
- Zabronione jest publikowanie w Serwisie jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym czy naruszającym prawa osób trzecich.
- Użytkownicy chcący skorzystać z usług płatnych zobowiązani są do podania prawidłowych danych, w tym umożliwiających kontakt i realizację zamówienia (np. imię i nazwisko, adres e-mail).
- Użytkownicy zobowiązani są do zapewnienia aktualności i rzetelności podawanych danych, w tym danych koniecznych do rozliczeń finansowych (np. numer konta, NIP w przypadku podmiotów gospodarczych).
§4 Rejestracja konta
- Dla skorzystania z usług płatnych w Serwisie (np. zakup produktu cyfrowego lub subskrypcji) Użytkownik może założyć konto.
- Rejestracja konta w Serwisie jest dobrowolna i bezpłatna.
- Logowanie do konta odbywa się poprzez podanie adresu e-mail (loginu) i hasła.
- Każdy Użytkownik jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy danych pozwalających na dostęp do jego konta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia danych logowania osobom trzecim.
§5 Składanie zamówień i płatności
- Zamówienia usług i produktów dokonywane są poprzez złożenie odpowiedniego formularza zamówienia dostępnego w Serwisie.
- Ceny podane w Serwisie są cenami brutto, zawierają podatek VAT, wyrażony w złotych polskich (PLN).
- Klient ponosi koszty transakcji zgodnie z wybraną metodą płatności (np. opłaty bankowe, prowizje operatora płatności), jeśli takie występują. Sprzedawca umożliwia płatność poprzez przelew tradycyjny, płatności elektroniczne, karty płatnicze lub inne aktualnie dostępne metody wskazane w Serwisie. Głównym partnerem w tym zakresie jest firma Pay-U.
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie wskazanym w Serwisie lub na fakturze pro forma, jeśli taka została wystawiona.
- Umowę uznaje się za zawartą w momencie zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy (chyba że indywidualne warunki umowy stanowią inaczej, np. w przypadku współpracy z instytucjami).
§6 Współprace reklamowe (działania promocyjne)
- Serwis oferuje możliwość komercyjnej współpracy reklamowej podmiotom zainteresowanym dotarciem do organizacji pozarządowych i instytucji publicznych (np. grantodawcom, autorom konkursów, firmom prywatnym).
- Szczegółowe warunki współpracy (rodzaj i zakres promocji, okres emisji, wysokość wynagrodzenia, sposób płatności) określane są w indywidualnych umowach lub w Regulaminie Współpracy Reklamowej.
- Wszelkie treści reklamowe i promocyjne prezentowane w Serwisie nie mogą naruszać przepisów prawa, dobrych obyczajów ani nie mogą wprowadzać Użytkowników w błąd.
- Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji materiałów reklamowych, które w ocenie Administratora są niezgodne z prawem, zasadami etyki lub profilem działalności Serwisu.
§7 Realizacja Usług
- Zakupione produkty i usługi będą dostarczane Klientowi w formie oraz w terminach wskazanych w ofercie i/lub w opisach konkretnych produktów/usług (np. konsultacja online w umówionym terminie, dostęp do produktu cyfrowego od razu po zaksięgowaniu płatności itp.).
- Usługa subskrypcji (dostępu do płatnych treści) przyznawana jest na okres opłacony przez Klienta. W przypadku subskrypcji cyklicznej, warunki jej odnowienia, rezygnacji oraz sposób płatności podane są w opisie subskrypcji.
- W razie problemów z realizacją zamówienia (np. brak możliwości kontaktu z Klientem, błędne dane adresowe) Administrator podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli kontakt okaże się niemożliwy w rozsądnym terminie, Administrator może anulować zamówienie, a środki (jeśli zostały wpłacone) zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.
- Prawa i obowiązki Klienta w zakresie ewentualnej rezygnacji z usługi, zwrotu środków lub reklamacji szczegółowo określa Polityka Zwrotów.
§8 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem z Serwisu jest CLOUDJUMPER sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Marii Jaremy 11/22).
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO oraz obowiązującymi przepisami prawa, ze spełnieniem wszelkich norm przyjętych na rok 2025.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym celów, podstaw prawnych i czasu przetwarzania, a także praw przysługujących osobom, których dane dotyczą, zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie.
§9 Odpowiedzialność
- Serwis pełni rolę informacyjną i nie ponosi odpowiedzialności za decyzje Użytkowników podjęte na podstawie treści zawartych w Serwisie.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności Serwisu, spowodowane czynnikami niezależnymi od Administratora (np. awarie usług hostingowych, siła wyższa).
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania lub niemożności korzystania z Serwisu, chyba że powstały z winy umyślnej Administratora.
§10 Informacje o płatnościach i module płatności
- Sprzedawca (Administrator) pobiera płatności od Klientów w związku z:
- zakupem produktów cyfrowych (np. poradniki, e-booki, kalendarze grantowe),
- usługami konsultacji online,
- subskrypcjami (dostęp do płatnych treści Serwisu),
- usługami redakcyjnymi (np. redakcja statutu, innych dokumentów),
- innymi usługami płatnymi oferowanymi w Serwisie i opisanymi w ofercie lub w Regulaminie ze szczególnym uwzględnieniem usług reklamowych dla klientów instytucjonalnych.
- Moduł płatności jest dostępny w procesie składania zamówienia w Sklepie internetowym (https://grantowo.pl/sklep/) na stronie https://grantowo.pl:
- Po wybraniu odpowiedniego produktu/usługi i przejściu do koszyka/zamówienia, Klient zostaje przekierowany do strony z podsumowaniem.
- Na etapie finalizacji zamówienia Klient wybiera metodę płatności (np. szybki przelew, płatność kartą, PayU, BLIK itp.).
- Po potwierdzeniu transakcji, płatność realizowana jest za pomocą zabezpieczonego formularza operatora płatności (np. PayU), zgodnie z regulaminem i procedurami tego operatora.
- Rozliczenia finansowe za wybrane produkty i usługi dokonywane są na podstawie cen podanych w Serwisie Grantowo.pl (w polskich złotych, kwotach brutto). Pełen zakres możliwych do zakupu produktów znajduje się pod linkiem https://grantowo.pl/sklep/.
- Ewentualne dodatkowe koszty (np. prowizje, koszty przewalutowania) są wskazywane przed dokonaniem płatności lub ponoszone są przez Klienta na zasadach określonych w umowie z bankiem lub operatorem karty płatniczej.
- Po pozytywnej autoryzacji płatności przez operatora PayU Klient otrzymuje potwierdzenie e-mailem wraz z informacją o rozpoczęciu realizacji zamówienia (usługi / dostarczenia produktu cyfrowego).
§11 Reklamacje i procedura zgłaszania reklamacji
- Każdy Klient (Użytkownik) ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczonych przez Serwis Grantowo.pl usług, w tym płatnych produktów i usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu.
- Forma elektroniczna. Reklamację można złożyć, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@cloudjumper.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Reklamacja – [nazwa usługi / produktu]”.
- Forma pisemna. Reklamację można złożyć listownie, wysyłając zgłoszenie na adres. Cloudjumper sp. z o.o. ul. Marii Jaremy 11/22 31-318 Kraków (z dopiskiem „Reklamacja – Grantowo.pl”).
- Forma telefoniczna. Reklamację można zgłosić również telefonicznie pod numerem: 664 769 768 (koszt połączenia według stawek operatora). W przypadku zgłoszenia telefonicznego, Serwis może poprosić o dosłanie informacji mailowo lub listownie w celu dokładnego udokumentowania reklamacji.
- Zakres informacji w reklamacji
Aby przyspieszyć rozpatrzenie zgłoszenia, zaleca się, by w treści reklamacji Klient wskazał: dane kontaktowe (np. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu), numer zamówienia lub identyfikator płatności, nazwę i/lub opis usługi lub produktu, którego dotyczy reklamacja, opis problemu i ewentualne żądanie (np. zwrotu środków, usunięcia wady, ponownego wykonania usługi itp.).
- Czas rozpatrzenia reklamacji Administrator (Sprzedawca) rozpatruje reklamację w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w takiej samej formie, w jakiej została zgłoszona (chyba że Klient wyraźnie wskaże inny sposób kontaktu).
- Wzór formularza reklamacyjnego. Poniżej prezentujemy przykładowy wzór (do wykorzystania w e-mailu lub w piśmie wysłanym drogą pocztową).
FORMULARZ REKLAMACJI
[Miejsce na dane nadawcy / Klienta]
[Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, telefon]
Adresat:
CLOUDJUMPER sp. z o.o.
ul. Marii Jaremy 11/22
31-318 Kraków
e-mail: kontakt@cloudjumper.pl
Reklamacja
- Data zakupu/usługi: …………………………………………
- Numer zamówienia/faktury (jeżeli dotyczy): ……………………
- Opis problemu / powód reklamacji: ……………………………
- Oczekiwane rozwiązanie (np. zwrot środków, ponowne wykonanie usługi, usunięcie usterki itp.): …………………………………………
Podpis Klienta (tylko w przypadku pisemnej formy reklamacji):
………………………………….
Data: ………………..
§12 Zmiany Regulaminu
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. Zmieniona wersja Regulaminu będzie publikowana w Serwisie wraz z informacją o dacie wejścia w życie zmian.
- Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Administratora, jednak nie krótszym niż 7 dni od momentu opublikowania informacji w Serwisie, o ile przepisy prawa nie wymagają krótszego terminu.
- Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu realizowane będą na dotychczasowych zasadach.
§13 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikające z korzystania z Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne w Polsce.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji w Serwisie.
Regulamin obowiązuje od 14.01.2025 roku